maandag 19 maart 2018

Voorafgaande werkjes

VOORAFGAANDE WERKJES.

Dit zijn nog wel werkjes van in mijn beginjaren dat ik terug begon te haken.



Deze hondenpootjes zijn onderleggers. Patroon kwam van pinterest (bron ontgaat me even).;

Deze muis heb ik gehaakt voor mijn schoonmoeder, ze is zot van "ratjes" (bron ontgaat me even).

Tootless is gehaakt tijdens een CAL in mijn groep. Ik mocht het patroon vertalen van Nichole's Nerdy Knots.


Bumba gehaakt met katoen. Patroon van: http://ikkelly.blogspot.be/2016/04/patroon-bumba.html.


Mand gehaakt voor de katten (bron ontgaat mij even).



Deze minion heb ik rond een beker gehaakt.


Een lappenpopje gehaakt uit het boek "A la Sascha".

Deze slak met hart komt uit het tijdschrift "Amigurumi".


Deze sleutelhanger heb ik gehaakt voor Valentijn voor mijn man. 
Patroon is van: Mispeltoy Crochet.


Deze blouse heb ik gehaakt met gründl, een duitse katoengaren. 
Patroon van "By Claire".


Deze voodoopopje heb ik gehaakt tijdens een workshop van Vanvie.


Deze grote kabouter heb ik gehaakt met donutsgaren van de zeeman. 
Patroon is van: Cute Dutch.




Deze grote knuffel heb ik gehaakt met katoengaren van de zeeman. 
Patroon is van: Maria Ustyushkina.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten